Тествай демо версия Запознайте се с възможностите на продукта.
Поискай оферта съобразена с Вашите нужди
May 18, 2013

Индивидуалният клиентски портал в Sugar CRM

Клиентски портал за самообслужване за потребителите на Sugar Enterprise подобрява комуникацията с потребителите на компанията, като същевременно минимизира времето и разходите за клиентско обслужване и поддръжка. Порталът дава възможността компаниите да очертаят ключовите аспекти от взаимоотношенията с клиентите си.

Намаляване на разходите и подобряване на взаимоотношенията с клиентите, чрез портал „Клиентско самообслужване“.

Порталът за самообслужване на Sugar CRM предоставя възможността клиентите сами да открият необходимата им информация за дадена компания или отдел (например маркетинг, продажби или поддръжка). Тази функционалност позволява на потребители без специфични технически познания да създадат и разпратят електронни запитвания и „web-to-lead” форми; дава възможността да се създават и обработват запитвания във връзка с възникнали проблеми, а също така предоставя и възможността клиентите да се абонират за специални информационни бюлетини с информация и промоции от компанията. Всичките тези процеси автоматично се синхронизират и с Sugar CRM платформата на компанията, елиминирайки по този начин дублирането на информация или нуждата от ръчното и обработване.

Функционалностите, които предоставя портала, включват:

  • Проблемно самообслужване – клиентите могат сами да подадат запитвания за възникнали проблеми, да предоставят обновена информация за определен случай, както и да следят процеса на разрешаване на проблема в реално време. Всичко това спестява на клиента времето, прекарано в звънене на телефонни линии за клиентско обслужване и чакане, докато се освободи оператор. Всички проблеми автоматично се записват в Sugar CRM платформата на компанията.
  • Обновяване на клиентката информация – всички потребители могат лесно да променят профила си, предоставяйки обновена информация за контакти, адрес за доставка, разплащателни сметки и т.н.
  • Web-to-Lead форми – Потенциалните клиенти могат сами да регистрират запитване към компанията, което автоматично ще се изпрати до отдела по продажби.
  • Информационен бюлетин – потребителите могат да избират и променят абонамента си за корпоративен бюлетин или информация, като промените веднага се отразяват и в специализираните модули на Sugar CRM.
  • Търсене – Клиентите сами могат да намират информация за възникнал проблем, чрез търсене в базата от вече разрешени казуси, като по този начин спестява нуждата от повторното разрешаване на един и същи проблем от консултантите по клиентско обслужване.
  • Запазване на корпоративната идентичност – Порталът за самообслужване позволява на компаниите да модифицират дизайна на клиентския модул, запазвайки корпоративната идентичност и послание на фирмата.

Защо да използвате „Клиентското самообслужване“?  

Модулът Ви позволява да поддържате бизнеса си отворен за клиентите 24/7 поддържайки високо ниво на комуникация с потребителите. В същото време спестявате време и пари, които можете да пренасочите към решаването по-комплексни задачи. Порталът ще позволи на клиентите Ви да:

  • Поддържат обновена информация за продуктите и услугите;
  • Комуникират директно с екипите по поддръжка и продажби;
  • Се абонират за фирмен бюлетин или промоции;
  • Имат достъп до база от знания и решения на проблеми, поддържана от администратор.

Директните печалби за бизнеса Ви ще са:

  • Увеличаване на качеството на обслужване, вследствие на предоставянето на точна и систематизирана информация директно от компанията;
  • Намаляване на изгубеното време, прекарано в решаването на нерелевантни казуси;
  • Ефективна комуникация с клиентите и потребителите, чрез разпространението на унифицираното послание на компанията.
© Copyright Microinvest, 2018